Thankyou Shuqok for inviting me, Yahya


Assalamualaikum semua member, akhirnya dapat juga aku masa nak view blog shuqok ni, wah banyak juga respon dari kengkawan.. akupun bukannya pandai sangat pasai bloging ni.. baru belajar camana nak buat blog sendiri.. kalu ada masa lawatlah blog gua.. www.azmudarchitect.blogspot.com itupun dah lama tak update.. dah jadi blog sawang.. sebab tak da respond
Oklah.. kat sebelah ni gambar family gua (gambar lama 2001) la ni dah tambah sorang lagi.. jadi 4 semua pompuan.. ( age 17/12/7/ dan 2 tahun) betuilah kata juna.. aku antara yang awal kahwin (1989).. tapi juna kata aku child abusement sebab aku kahwin budak bawah umur..(16 tahun). elehh.. dia tu apa kurangnya.. dia sapu Junior.. sampai budak tu tak sempat nak abih belajor..marah mak bapa dia mengadu kat gua.. (jangan marah Juna)..
Oklah cukuplah.. nanti ada masa gua post lagi.. Tq Shuqok once again.. wassalam.. Yahya

11 comments:

wanarjuna June 28, 2008 at 7:54 PM

yahya,nanti kita berkelah ramairamai bawak famili...amacam

Y.azmuddin Ayob June 29, 2008 at 1:13 PM

boleh juga.. kita pegi Janda Baik
ke.. camping.. sambil berendam

yatierahman June 30, 2008 at 9:32 AM

Salam...
Tahniah la yahya dpt 4 anak pompuan. Aku lak ada 4 anak bujang.Yang sulong dah 18 thn..nak daftar politeknik Jitra 7hb ni.Yang lain 16 thn,10 thn, 7thn. Anak angkat aku br 1 thn 3 bln (anak ponpuan) ....nak bersalin lagi dah tue, tak larat!!!
Jgn putus asa, isteri ko muda lagi,blh lah try 1 x lagi.

Yatte Omar June 30, 2008 at 1:53 PM

Ti,

Rajinnya kau ambik anak angkat.. tepeklah gambar anak-anak kau. Aku pun bakal ada 6 anak tak lama lagi... 2 anak segera (5 dan 10 tahun).. he he he.. at least balance... 3 perempuan 3 lelaki.

Anonymous July 5, 2008 at 7:53 AM

hampa kira ok la.boleh juga buat program nak pi camping.pasai tempat hampa nak pi tu ada kenangan masa kita 1st year dulu.tentu best kan.

Anonymous July 5, 2008 at 7:59 AM

yang tadi tu cuma try saja.rupa2nya kira ok la tu

hizadin July 8, 2008 at 2:06 PM

Halo mbr sume...
Lame x dgr cite...
Esp yahya...tahniah sbb hg dg jd akitek...
Cmn bisnes? OK ke bro

BlogMaster July 8, 2008 at 9:34 PM

ijad,
lut kat hang kat dubai, betoi ka ? apa sai tak mai malam tu ?

Anonymous July 10, 2008 at 11:23 PM

syukoq,....ijad memang pi dubai,tapi dia pi balik haqhi,aku tak tau dia pi dgn apa,tau2 esok tu member aku nampak dia ada di aloq staq,nak kata dia keluaq 40 hari tu bagiuh la....tapi tak cukup 40 hari tau2 memba habak dia pi bbq kat rumah memba....pekena kibash lak tu,atau pun pekena unta,nasib baik bukan unta kebun,pasai unta kebun dok di uum,bukan dia pi mengaji tapi dia gheja d sana....kawan2 kita la ni semua hebat2 belaka....mat panjang dah jadi mat lebaq, som chai dah tak cincai lagi.....amir tiger dah tak jadi tiger lagi....azam gemok dah jadi azam baru.unta kebun dah tak jadi tak jadi unta dah.....lan motor dah tak tak bawak moto dah...yg tu saja yg boleh aku cerita....yg lain2 tu memang depa semua dah hebat,yg dulu tu tak dak anak, dah ada anak,yg ada satu bini dah tambah jadi dua,tiga.....yg ada bini, la dok sorang pun ada,yg ada laki la ni tak dak pulak,.......itulah yg d katakan HEBAT.....walaupun hebat tak sama dgn FATIMAH HEBAT,hampa kenai dia tu,..........

yatierahman July 18, 2008 at 11:46 AM

Mana boleh tak kenal HEBAT FATIMAH... sebelah jer kat JKR (ofis aku)!!!Biler minum pagi kat Restoran Mata Kuching selalu dok jumpa...orangnya hitam manis dan kecik je...kot2 ngan kau lut boleh match!!..kau ni peminat dia ker??
Mai lah turun melaka kalau nak jumpa dia...

BlogMaster July 19, 2008 at 1:22 AM

Lutfi oiii... bukan Fatimah Hebat tapi Hebat Fatimah laaa...