Dah invite 9 lagi

Aku dah invite 9 lagi kengkawan kita malam ni. harap korang faham macamana nak daftar dan masuk kedalam. Bakhtiar, Rosli, Azam, Zunaidi dan Yatie Rahman dah diterima masuk tapi belum buat posting mungkin ada masalah sikit kut tak apa, nanti kalau senang call aku (time 3pm - 6pm) kita buat 'hands on tutorial' korang mesti online dan aku juga online. 9 yang baru di invite tu adalah shaharin, yahya, somchai, arjuna, ghazanee, rasdi, pokyaz, mail, ahmad razak.

Gambar-gambar yang sempat aku klik pada Malam Alumni Senibina UTM 1984/85 yang telah berlangsung pada 21-6-2008 di Kelab Darul Ehsan, Kuala Lumpur.



Ahmad Bakhtiar sedang memberi ucapan pada Malam Alumni Senibina UTM 1984/85


Jamalee dan Arjuna sedang mendendangkan lagu di Malam Alumni.


Aku bersama Ahmad Fauzi Rahman dan Mohd Fadhil Noh.

4 comments:

hani'z June 27, 2008 at 8:43 AM

hai shukor..

aku pun dah add kawan2 yang lain. smlm yati rahman dah call aku tanya mcm mana nak posting. aku dah explain kat dia, mcm mana yang kau explain kat aku, yati omar pun ada tanya mcm mana nak posting. dan dia dah berjayanpun posting. aku harap lebih ramai yang masuk blog. nanti aku msg diaorg suruh masuk blog kita. web site kita ni pun aku dah sms kat depa. harap2 depa reti la mcm mana nak buat.. so for coming lagi aktif la.. lebih ramai yang join lebih bestkan, so tak de le ketinggalan kan.

zunaidi June 27, 2008 at 10:55 AM

Salam Shukok,

Pasai gambar yg hang hantar tak sharp? ke mata aku yang rabun...

Tapi aku tengok gambar yg yati omar hantar di bawah tu lagi clear, pandai yati omar tu baru first time hantar.

Aku je tak tau lagi macam mana nak posting gambar.

Anonymous June 28, 2008 at 9:58 AM

betul la shukoq..
gambar ko post tu kecik sgt.
kemut laa..

aku pakai spek pong
naik rebeh mata..

apapapun terimakasih..
salam

Yatte Omar June 30, 2008 at 1:58 PM

Ok.. shukor dah betulkan... sekarang tak rabun lagi..