Gambar-gambar kenangan dari Ahmad Abd Razak


















3 comments:

hani'z June 25, 2008 at 10:01 PM

hai mad,
sebenarnya ani dah buka blog ni dan dah go through semuanya, tapi bila try nak comment, tapi tak leh nak publish. banyak kali cuba, tapi failed. ari ini dalam sejarah, ani call shukor dan tanya dia. tutorial on the phone, talian hayat le katakan. at last berjaya jugak.

kalau la mad tak dtg malam tu, rasanya mmg tak kenal. beza jugak, mad dulu dan kini. lama jugak ani cuba recal sapa, bila dia org tu mad baru le ani kenal.

tu untungnya dtg alumni ni kan, kurang2nya dapat lah kita tgk kawan2 lama kita.

ada baiknya, ani cadangkan kita letak gambar lama beside gambar latest kita ok tak... apa komen yang lain...

zunaidi June 26, 2008 at 10:48 AM

Bagus jugak cadangan ani tu, boleh kita bezakan gambar zaman muda muda dulu dgn zaman sekarang.

Aku kena belajar lagi dgn shukok macam mana nak posting gambar. Boleh tak kok? Cara nak hantar comment pun aku baru belajar dgn hang.

Tapi gambar lama aku semua dah tak ada. Gambar-gambar aku sehingga 2001 semuanya musnah dalam bencana banjir besar yang melanda Sg Isap Kuantan pada tahun tu.

Masa tu air naik telalu cepat, aku keluar sehelai sepinggang dengan anak bini aku tanpa sempat selamatkan barang, kecuali kereta yang awal-awal lagi aku alihkan ketempat tinggi.Bayangkan air banjir dalam rumah aku sampai paras dada hampir cecah suiz lampu. Beribu kereta orang tersangkut dan tenggelam. Kita semua orang tak jangka dan belum pernah lagi banjir seburuk itu melanda kawasan tu.

Tapi Alhamdulillah syukur, kami semua selamat, itu hanya ujian dari Allah swt.

ahmad razak June 26, 2008 at 1:39 PM

Aku rasa lepas ni.. shukoq kena pusing malaysia buat tutorial. Tapi kelas mestilah kat tingkat bawah. Takut ada orang jatuh tangga...