TAK SEPI DAH...

Aku selalu jugak bukak blog ni, tapi bak kata Amani, segan dengan internet. Selalu bukak tapi jarang jarang posting. Suka tengok dan baca yang member hantar saja. Nak posting tak de idea sangat.

Aku ingat blog ni dah kena block, bukak-bukak asyik yang sama saja... harap-harap lepas ni setiap kali bukak dapat tengok yang atas sekali tu tajuk yang berlainan.

Pagi tadi aku dapat msg dari Ani Rahim, mungkin yag lain pun dapat juga msg ni dari dia, iaitu: "Alamah akan berangkat ke new zealand pd 25 julai jam 8.40 pm. dia ada kat airport kul 5 ptg. Sapa2 yag nak jumpa dia bole p klia..."

Aku doakan kejayaan dan kesihatan untuk Alamah dan keluarga, Amin...

3 comments:

Anonymous July 25, 2008 at 6:20 PM

Amiin

hani'z July 26, 2008 at 11:31 PM

ya...la.. bukan nak menyepi tapi lately sibuk sikit, mana kerja kat office, kerja persatuan penduduk dan komuniti bestari. tak apa la aku buat mana yang termampu

yatierahman July 28, 2008 at 10:02 AM

Aktif betoi kau hani,...okaylah tu tak lama lagi blh lah join politik lak. Orang aktif mcm kau ni memang dicari-cari.