Anak Bujang Aku

Putra tunggal aku
Muhammad Azrul Affendi
Feb 7th next year 17 tahun
(aku lahirkan dia ni masa aku masih belajar... jeles tengok anak Zalina)

Pagi-pagi buta ni aku boleh posting sebab hari ni aku pergi pejabat lewat sikit. Aku nak ambil report card anak no. 2 kat sekolah dia di Semenyih. Tapi yang kesian.. anak-anak aku yang 7 dan 6 tahun tu lah... bila aku uruskan kakak dia.. dia pasti tak ke sekolah.. sebab sekolahnya sebelah pejabat aku di KL.

Just to share with you all

http://www.flickr.com/photos/myzana/


4 comments:

yatierahman July 4, 2008 at 5:12 PM

Blh tahan anak kau...dah bujang ye??.Postinglah gambar anak dara kau yg no 2.Tadi aku gi kat add web kau,dpt lah tengok rumah kau dan sekitarnya termasuk lanskap.Boleh tahan....Mana kau beli banglo siap yang agak luas tanahnya tu? Kau tinggal kat mana ti? Klu aku ke KL nnt blhlah bwk aku kat rmh kau...lagipun kau tu dah single !!so selesalah sikit.

Yatte Omar July 8, 2008 at 9:34 PM

Ti,

Aku stay kat Semenyih. 37km dari pejabat aku. Orang kata jauh.. tapi aku dah biasa. Aku lebih tension lalu MRR2 bila waktu petang. Jemput2 lah datang rumah aku kalau kau ada kursus kat KL

abj65 July 9, 2008 at 11:54 AM

Yati tadi saya buka komen dalam yati rahman punya gambar. Nak tanya sikit, 2 anak instant yang bakal yati dapat tu dari orang tersayang yang hadiahkan katil yang selesa dan hadiah yang paling mahal ke? Kalau yea mudah-mudahan dipercepatkan.

Yatte Omar July 9, 2008 at 6:26 PM

As,

Yang tu ke?. Bukanlah...

Tapi apapun..Doakan jer lah.. InsyAllah.