aku pun nak cuba gak

aku tetap masih macam dulu jugak......masih tetap jadi PAK POLISI kat KUANTAN, PAHANG...dah 17 tahun kat pahang je....WAHAB,ZUL & KAHARUDDIN lama aku tak jumpa kau orang...kau orang sembunyi mana kat JB, banyak kali aku balik JB...batang idung tak nampak pun......nak tahu sangat perkembangan WAHAB... kau tu rendang orangnya..kalau badan gemuk mesti nampak bulat yek...atau maintain je...contact2 le aku ye....bisnes bagus ke skrang....seronok dapat jumpa member2 pada 21 JUN lepas...kau orang tak tahu jalan pulak nak ke sana...tahanlah mana-mana MPV (polis peronda) tu..tanya dia, dia mesti bagitahu punya...oh ye..tahun depan kita orang buat kat JB..so jumpa di SANAAAAAAAAAAAAA!

2 comments:

hani'z July 6, 2008 at 10:17 PM

wah... bagus sekarang. mcm goreng pisang panaskan. semua excited nak p JB. hoping tahun depan kita buat dinner untuk kita dan the next day tu kita buat telematch utk family. mesti best bila semua involve kan.

gambar dan vcd mlm tu dah siap so nanti AJK tgk dulu kat kl ni lps tu kita forward kan ok.

ani dah dua tiga kali tgk, teringat malam tu. mmg tak cukup rasanya.. oleh kerana sibuk sikit mlm tu tak bole le nak bercerita panjang dengan kekawan lain.

anyway hope everybody happy dan enjoy malam tu. maklumlah dengan bajet yang limited, kita cuba buat yang terbaik.

rajin2lah lah masuk blog so that tak miss latest news.

BlogMaster July 7, 2008 at 10:26 PM

wak jamalee, ko bila nak post gambar ko beruniform tu, kengkawan semua nak tengok juga gambar ko beruniform polis, ko mesti ganteng dan ngacheng .....