"SEPI ITU INDAH"

"Sepi itu indah" aku lupa kat mana aku pernah lihat ayat ini? Lagu ke filem, ek ? Ya lah, aku ingat semua kengkawan dok sibuk kot dengan kerja, family, suami-isteri dan anak-anak. Aku rasa bukan semua yang everyday online. Cadangan cikgu tu bagus, tapi aku tak biasa dengan yahoo group, apa kata cikgu yang jadi moderator.
Pada Yati Omar, jangan segan-segan nak post gambar masakan ke, kuih ke atau kek ke, resepi pun tak apa. Isteri saya pun boleh ambil resepi tu untuk dicuba. Resepi untuk kuih raya akan datang ni tak ada ke?

4 comments:

yatierahman July 24, 2008 at 5:16 PM

Aslmkm Shukor, sori la....Sian kat kau cakap sorang2 dlm blog ni.Hai...SEPI nampak !Kan ada satu criter wayang tu.. klu tak silap aku...bak kata afdlin shauki...criter tu memang sesuai utk org2 yang sepi!! Aper lagi..gi lah tonton SEPI !!Jgn Marah !Aku ni gurau jer! Lately agaknya ramai yang tengah sibuk..Aku pun 2 minggu ni sibuk sangat ngan Sukan Kementerian Kerjaraya yang diadakan di Melaka...maklumklah JKR Melaka tuan rumah tahun ni.Mcm2 lah tugas yang aku kena incharge kat sini.Nak bukak Websitepun tak sempat.. asyik kehulu kehilir uruskan persiapan ....wuhh penat betoi!!Tadi dah lepas perasmian baru aku lega..blh duduk kat pejabat.
Shukor, hang ni asyik posting gambar lain jer!!!Bila nak posting gambar family ???Teringin gak kitorang nengok kluarga ko.Betuk tak kengkawan semua????

Yatte Omar July 24, 2008 at 5:56 PM

Ya lah... janganlah malu2 posting gambar keluarga. Tak lama lagi aku mulalah nak posting gammbar masakan.. shukor dah bagi green light.

Ani Rahim.. mana lak menghilang?.. Lama tak nampak online?

hani'z July 26, 2008 at 11:36 PM

bukan menghilang, lately ni sibuk sikit. lps ni bole aku post something, tapi belum ready lagi.. nanti bila ada masa, posting lagi ya.. masih ingat dan masih promote kat kengkawan pasal blog kita, actiually ramai yang buka blog tapi tak post

hani'z July 26, 2008 at 11:39 PM

bukan menghilang, lately ni sibuk sikit. lps ni bole aku post something, tapi belum ready lagi.. nanti bila ada masa, posting lagi ya.. masih ingat dan masih promote kat kengkawan pasal blog kita, actiually ramai yang buka blog tapi tak post