POK CIK (WAN SALMAN) TELAH DI TEMUI

Kelmarin petang sekitar 6pm sewaktu aku tengah drive nak balik rumah, tepon aku berdering, tengok no x kenai, aku tepon balik dia x angkat, kemudian berdering lagi, aku angkat. Rupa-rupanya Pok Cik Wan Salman. Dia dapat no aku dari Zunaidi. Alhamdulilah, Pok Cik masih mengenali dan mengingati kita semua. Kalau dapat jumpa awal dah tentu dia datang majlis malam tu. Kita harap Pok Cik dapat mengikuti blog ini untuk mengetahui cerita kengkawan yang lain. Pok Cik kalau tak keberatan email lah pada saya, saya akan invite Pok Cik untuk menulis di blog ini.

Pada kengkawan yang akan pegi Majlis Alumni PSUTM malam ni, cerita lah sikit keadaan di sana, jangan lupa send foto untuk tatapan semua. Aku x boleh pegi sebab ada hal sikit. Arjuna, Hani, Yati, Rasdi dan kengkawan kat KL mungkin hadir majlis tu, jadi story sikit lah pada kengkawan yang x dapat hadir.

4 comments:

hani'z July 6, 2008 at 10:44 PM

shukoq..
yang p malam PSUTM juna, bakhtiar, din, ghazanee, sapinah, shahrin, dan of course myself.

tapi yang i tak sangka-sangka masa dah habis mtg, dok sembang2.. lps tu i tanya depa sapa yang depa dok sembang tu. bak tanya i tak kenal ke? i ckp tak.. rupa2nya amir hamzah. dia masih mcm tu jugak cuma rambut dia banyak sikit compare dgn dulu, lps tu pakai spec. tu yang i tak perasan, anyway kita dah jumpa amir.

i tak perasan cik jak, sbb dia dah potong rambut. tak mcm dulu lagi. nampak mcm tu jugak. yang paling i tak sangka dia boleh ingat nama i dgn nama bapak sekali. terharu la pulak. en Mahmud, en saari, prof bashri dan lain2.. tapi walaupun dah more than 20 years, dia org masih ingat kat i lagi...

jumpa adam, helmy, sabraa, syed iskandar, jesz, tapi banyak jugak i tak berapa ingat depa... especially junior. masing2 dah berubah.

anyway tak rugi p malam tu.. for next two yrs nanti ramai2 la dtg. Juna salah sorang AJK. adam kita jadi n presiden.kiaq pun ada.

i mmg tak kenal lilan.. dia dok call tanya i dtg ke tak.. tapi walaupun sue, yati, alamah tak dapat datang, i p jugak malam tu, tumpang junior kita.. i kenal dia sbb dia selalu deal dgn i kat off.

gambar2 malam tu, bole la buka blog PSUTM nanti. malam tu depa sampaikan anugerah khas kat super super super senior kita .. suhardi. kita tak kenal. dia menangis terharu...

minta kawan2 lain masuk blog PSUTM.
kitaorg ada ambik gambar dengan cik Jak nanti i post kan

kau bole bayang mcm mana suasana malam tu.

azam m.noor July 7, 2008 at 11:15 AM

aku pernah kerja dengan Suhardi tu, sama - sama dengan Faizul Abdul dan Saiful Bahari @ Pro+tech Consultantcy. Rasanya Pro+tech tu dah tak ujud lagi. Sekarang dia partner dengan kakak dia pejabat kat bangunan getah asli. Kalau nak tau macamana rupa Suhardi, tengok je gambar Fauzi Guntur. Macam abang-adik, dulu le.

zunaidi July 7, 2008 at 12:22 PM

Zam, Hang tak leh trace ke ofis mate lama lama hang tu, Faizol dan Saiful Bahari?

azam m.noor July 7, 2008 at 7:17 PM

Faizul masih dipercayai bertugas di Unit Pembangunan Universiti Utara. Sebab dia dok terlalu utara jadi aku biarkan tanggungjawab ajak faizul kepada geng utara. Saiful ni nama saja kerja satu firm tapi masa aku kat kl, off hantar dia pi brunei, bila dia balik, aku ganti dia kat brunei. Jadi boleh dikatakan tak jumpa.