Ni dia Gang JB - Wahab, Zulkifli, dan Kahar

Salam semua,

Ni dia no. Wahab dan Zul, aku dapat no ni dari Pokya. No Kaha aku dapat dari Zul.

Abdul Wahab : 019-7544422, email : pgi_cipta@yahoo.com.my
Zulkifli Aziz : 013-7573025, email : zulaz65@tm.net.my
Kaharuddin : 019-7798266, email : kahadin@tm.net.my

Dapat je no ni aku terus contact kengkawan kita ni.
Wahab sekarang ni business sendiri, buat advertising kat JB.
Zul ngan Kahar pula satu ofis, dengan LMC Architect, JB.

No tel Zul dalam senarai ahli tu no lama, dah tak leh pakai, Harap syukok boleh updatekan.

Mengikut kengkawan kita ni, dia orang memang nak pi malam tu, dah pakat 4 orang ngan pokya sekali, last last minit, pokya cancel sebab terpaksa pi singapore, ada kerja. Mereka nak pi sendiri tak tau tempat, frust gak dia orang tak dapat jumpa kengkawan.

Tak pe, insyaAllah tahun depan boleh jumpa lagi.

Tapi dia orang tak tau pasai blog kita ni, jadi aku bagi address pada meraka.

Ok jumpa lagi.

1 comments:

BlogMaster July 6, 2008 at 10:04 PM

Pagi tadi Kahar ada call aku. Tekejut siolll. lama betul aku tak jumpa si kahar ni, aku ingat mamat mana. no. hp. tak kenal. Ko dok lepak kat Sg. Segget lagi ke? ataupun Flat Bukit Cagar?