24 tahun berlalu . . . .

Fuyoooo ....... lama tu ! ! ! ! ada sesiapa dah ada cucu kah ? aku ingat wak jamalee dah ada kut ?
Aku harap ramai kengkawan kita dapat hadir pada malam Majlis Reunion dan Makan Malam Pertama ini. Rasa rindu plak nak jumpa. Tapi mungkin dah tak kenal maklumlah dah banyak perubahan, terutamanya dari segi fizikal, aku harap mental tak berubah.
Aku kat Penang asyik-asyik dok terjumpa Mat Panjang, Yusof TP Kunji dan Amani Azahari. Din Bakar aku tak pernah jumpa pun, kalau jumpa aku nak kena tabik pulak...
Yusof TP Kunji dok ajak aku pi India. Oii rupa-rupanya TP Kunjipathy adalah keluarga orang kaya di India. Aku tak ingat tempat dia. Di India depa tak tulis TP tetapi depa tulis TEE PEE.

4 comments:

Anonymous May 21, 2008 at 6:01 PM

Cucu.. aku belum ada, tapi cucu saudara tu adalah.

For info, aku ada anak 4.. 16, 15, 7 dan 6. Yang sulung boy and the rest girls.

wanarjuna June 11, 2008 at 11:26 AM

shukoq,kembaq hang si fauzi tu hang x jumpa lama kot..dia dah kawin dua anak pun dua..ofis pun dua kereta pun dua..kawan2 kita di utara mesti mai semua..hang jgn naik bas..tiket mahal..baik hangpa kongsi kereta atleast boleh berjenaka sepanjang jalan dari utara mai ke ampang..

BlogMaster June 16, 2008 at 2:39 AM

aku memang dah lama tak jumpa si fauzi guntur tu. harap2 dapat jumpa nanti. Mat panjang dgn yusof kunji kata depa nak pi dengan bas. aku bagi tau mat, kalau nak feel macam student dulu lebih baik naik keretapi lagi ada feel. tapi mat kata tiket konsensi kena ambil kat pejabat HEP. Jadi susahlah sikit. aku pun pinin dengan budak-budak tua ni ...

Anonymous June 17, 2008 at 11:06 PM

Wow ..tahniah shukoq atas usaha ko ni..
aku cucu lambat lagi kot...

Nanti kalu mau balik india sama TEE PEE
tolong hello kat aku, nak tumpang gak!

AKU
KAT JEEBEE; KOMTAR TINGKAT 14.
KL (2 HARI SEMINGGU)
BLOCK G PUSAT BANDAR DAMANSARA

POKYAR
YM: pokyazz
SKYPE: zack_md
email: pokyaz@yahoo.com
zack@procomm.net.my
hp: 0137712677