Din Bakar datang ofis aku

Kelmarin pukul 4.00 ptg lebih kurang, Din Bakar datang ofis aku. Fuyooo...... sori sedikit pembetulan ... Mejar Din Bakar. Full uniform dia datang .... ada meeting kat tingkat 26. jadi dia singgah kat tingkat 14 ofis aku. Ofis mate hairan bila masa aku ada kawan Air Force. Anak dara ofis aku dok jeling-jeling kat Mejar Din, maklumlah Din ni maintain, lepas tu control macho la pulak. Memang lama aku tak pernah jumpa Din, lepas konvo sampai la ni baru jumpa. Fuyooo lama tuuu... Punya dok sembang sampai aku terlupa nak ambil gambar dengan Din. Digital kamera selalu dalam poket pun boleh terlupa. Chisss....

3 comments:

Anonymous June 20, 2008 at 11:49 AM

hai...aku yatie rahman arr. mungkin korang x ingt sgt arr, sbb aku x glamer.huhhu.dua hari lepas pun ada call aku. terkejut aku, mcm x pecaya jer. siap nyamar tuh jadi bf aku. ekekek.nanti kite jumpe la reramai kt mlm alumni nti. excited nehhh!!!

BlogMaster June 20, 2008 at 1:49 PM

ko glamer yati. siapa x kenal ko. yg aku tau berebut bebudak lelaki nak couple dgn ko. siapa call ko menyamar bf? dia nak kene ngan murad tu......

Anonymous June 20, 2008 at 2:46 PM

tak de la....maksud aku Din Bakar la..saje jer dia gurau sb 1st time dgr suara dia aku tak dapat nak cam.Maklumla..dah 20 taun tak sembang.Anyway thanx alot sbb korang ssh pyh jayakn Mlm alumni nnt.Tak sabar nehhh!!! tah camna rupe kite dah tua2 nih !!!.