Zainun Lani

Pagi tadi, I singgah kat Bangunan Grand Saga untuk membeli kad Touch & Go. Kelar dari kereta.. tiba-tiba ada call dari no yang tak dikenali... mula-mula ingatkan Julie. rupa-rupanya Zainun Lani.

Hmmm.... dah bertahun tak jumpa.. kisahnya dah ada anak 5.. ramai tu. Ingatkan dia terjumpa laman blog ni.. rupanya.. dia dapat no. Suriyani dari Mek Lin. So.. minta Shukor update nombor kontek Zainun 019-3456886. Email zainunlani@yahoo.com

Selamat kembali buat Zainun... nanti kita jumpa.

5 comments:

Zaharudin Saaya October 10, 2008 at 4:28 PM

Saya pun dapat call dari Zainon Lani. Dia sungguh gumbira dapat contact kawan-kawan nya. Dia kata dia duduk dekat Dengkil.

yatierahman October 16, 2008 at 8:18 AM

Ye ke.........zainun dah kembali ! Selamat bertemu kembali kat kawan kita yang sorang ni.Tak sabar aku nak contact dia...maklumlah aku antara kawan yang paling rapat dgn dia...Masih aku ingat aku ikun Nun balik Tangkak dan round satu kampung dia naik motor , lalu kat sawah bendang orang sampai Semujuk kat Melaka...ehmmmm best betul.Kau ada tak Ti masa tu? Yang aku ingat Mereyati pun ada join.Bapak Nun masak jagung rebus satu periuk besar untuk jamu kitaorang ! Seronok dan syahdunya teringat nostalgia dulu-dulu ngan kengkawan.

Yatte Omar October 16, 2008 at 12:13 PM

He he he.. teringat Nostalgia lama. Aku tak ada masa tu. Tapi kat rumah aku yang masak jemput-jemput ikan bilis tu aku ingatlah. Dan sampai sekarang kalau buat sos untuk cicah jemput2 tu aku ikut style Non.. dan kalau nak tau sekarang ni ahli keluarga aku memang suka kalau makan jemput2 ikan bilis yang aku buat...

hani'z October 22, 2008 at 8:38 AM

Salam,
Maaf lama tak online. Sibuk sikit. Anyway happy to hear dah dpt contact nun. Selamat kembali dan melayari website kita, so that kita bole keep in-touch.
Hopefully for next year ramai le ahli kita yg dapat join. mesti gamat.
Azlina,
hopefully can get zakir. sapa2 yang ada contact shimah pls inform. Ari tu lynn proposed to publish in newspaper. AJK Johor can do that. Just a few more.

yatierahman November 10, 2008 at 12:58 PM

Last 2 weeks aku ada sembang2 ngan Nun....agak lama sampai 1 jam.Banyak yang kami borakkan.Best betul jumpa kawan2 lama ni , macam tak habis cerita bila bercakap...maklumlah dah lebih 20 tahun.Zainun sekarang tinggal kat perumahan di Sepang. Dekat ngan Masjid KLIA katanya. Kalau ada kawan2 yang nak naik kapalterbang dan nak tinggalkan kereta beberapa hari boleh la tumpang kan kat rumah Nun.